Exmouth - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Ymke Vries - WaarBenJij.nu Exmouth - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Ymke Vries - WaarBenJij.nu

Exmouth

Door: Ymke

Blijf op de hoogte en volg Ymke

10 Mei 2010 | Australië, Exmouth

Net uit Coral Bay weg. Het was mooi, leuk en heb echt hele leuke mensen leren kennen. Die ik nu al mis, maar weer terug zie in Broome.

Ik en mijn nieuwe franse vriend, Julien wilden naar Exmouth. Coral Bay is ten eerste te klein om zo lang te blijven en ten tweede zaten er veel te veel Nederlanders. Ik ben hier niet om Nederlands te spreken. Die zie ik thuis wel weer. Bovendien hadden we een beetje ruzie met onze Nederlanse kamergenootjes, omdat we na een avond 'Goon' de 'Family Guy' film aan het kijken waren. Oke, was ook niet heel sociaal.

Vandaag wilden we gaan liften, omdat de Greyhound 90 euro was, voor twee uur rijden. Ik had er een hard hoofd in dat het zou lukken. Maar na 15 minuten lopen, de eerste auto die voorbij kwam wilden ons meenemen. Het was ook nog een camper. We hadden een volledige bank tot onze beschikking. Ik heb nog nooit zo comfortabel gereisd! Familie van 4 en ze gaan ook richting Broome. Ik mag weer verder met hun mee reizen. Dat zou super zijn.

Cheers!

  • 10 Mei 2010 - 07:54

    Drenthe!:

    Klinkt goed ym..!!
    Dus dat gelul met goedkoop backpacken is ook weer onzin.. je zit gewoon in een dikke camper met een gezin van vier.. en dan laat je je adopteren en dan mag je altijd met die mensen mee...
    Oke laat maar..
    Ym volgens mij kom jij wel Australia rond, gewoon lachen en af en toe Drenths praten!
    Veel plezier en neit te veel GOON drinken...
    Oja en zoek anders voor 1 avond hele rijke vrienden.. kan je fatsoenlijk marlboro light roken en heineken 200 ml flesjes drinken haha!
    Bon voyage en groeten aan die franse sjuul de luul!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Exmouth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2011

Snelle update

03 September 2010

The Gibb River Road

18 Juli 2010

Eco's vuile was

12 Juni 2010

Werken, werken, werken

10 Mei 2010

Exmouth
Ymke

Tan & ik

Actief sinds 08 April 2010
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 5744

Voorgaande reizen:

15 April 2010 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: