Waar ben jij nu? - Reisverslag uit Perth, Australië van Ymke Vries - WaarBenJij.nu Waar ben jij nu? - Reisverslag uit Perth, Australië van Ymke Vries - WaarBenJij.nu

Waar ben jij nu?

Door: Ymke

Blijf op de hoogte en volg Ymke

17 April 2010 | Australië, Perth

Ymkedevries.waarbenjij.nu? Het antwoord is nog steeds op Perth airport. Hier ben ik al 6 uur ondertussen.

Donderdag was mijn vertrek en dat begon al meteen goed. Vulkaan uitbarsting, vlucht gecancelled. Gelukkig konden de lieve mensen van Vliegwinkel een nieuwe vlucht voor me regelen. Kon ik dezelfde dag nog weg. En ik heb nog geluk gehad, na mijn vlucht werd Dusseldorg airport gesloten.
Eerst naar Frankfurt gevogen, toen Singapore en daarna door naar Perth. Het was een lange tocht, maar leuke mensen ontmoet onderweg.
Bij de aankomst van Perth moesten we een formulier invullen. Of we niet crimineel waren etc. Ja, de Ozzies weten wel wie ze binnen laten en wie niet. Na veel gezeur, omdat ik mijn adres in Australie niet wist, mocht ik toch door.
Hier zou ik opgehaal worden door een kennis. Alleen die dacht dat mijn vlucht gecacelled was. Ik had gesmst dat ik toch zou komen, maar is denk ik niet aangekomen. Ik wachten, eerst met mijn vliegtuigmaatje, daarna met security, daarna met een of andere knaap en daarna bij een fastfoodketen.
Op een geven moment ben ik maar mijn tanden gaan poetsen uit verveling. Je moet toch wat.
Gelukkig hebben ze hier wel 'free internet'. Hier zit ik dus, op mijn backpack mijn verhaaltje te schrijven.
Ook heb ik me eerste vriend al gemaakt! Telefoonnummers uitgewisselt en we gaan een van de komende dagen afspreken in Perth. Gezellig, moet alleen eerst kijken of mijn lift nog een keer wakker word en zin heeft mij te halen, haha. Tot dusver mijn reis. Ik ga nu een bank zoeken waar ik op kan liggen met mijn slaapzakje, ben helemaal gesloopt!

kus!

  • 17 April 2010 - 10:47

    Jorrit:

    je Address is: 194 woodsidestreet, doubleview, WA. Altijd.

    maar het begint goed hoor ik! geniet van je leven he! kus, en ook aan paul.

    je brada

  • 17 April 2010 - 11:06

    Tan:

    Lieverd,

    Kijk, je bent nog niet eens aan gekomen en je hebt al mates gemaakt.. Komt helemaal goed in dat geweldige land! Gelukkig is Paul toch wakker geworden;)

    see ya

  • 17 April 2010 - 13:21

    CENTRALDRENTH!:

    O wat een gedoe... je zat dus bijna in de rookwolk.. daar ging je plannetje dan!
    Kijk aan zo´n broer heb je wat!
    Laat maar veel horen via dit ding.. zal m in de favorieten pleuren...
    waarbenik.nu vraag je je af...Leren in NEDERLAND weet je wel dat bekrompen kut land;)
    Geniet ervan Sjimpie!
    xx

  • 17 April 2010 - 13:25

    DRENTHECITY!:

    Ik heb een plan!
    Je gaat naar de start pagina van deze site en je gaat zo gewoon je vrienden zoeken!!!:P (H)
    Dat is toch makkelijker, hup die Perth erin rammen en er komen allemaal vrienden uit... even reageren op hun o zo saaie reisverslag.. (doe dus net of je het leuk vind) en dan heb je weer een nieuwe buddy. handig om te socializen en om een baantje te vinden!
    Kijk t is maar goed dat ik, je hersenen, je help!
    Anders zit je daar als een verloren als een dooie dakduif ahhaa!
    xxxxx

  • 17 April 2010 - 18:22

    Gini:

    Hoy Ym,
    Wat een ongelooflijk gedoe! Ik maar denken dat je nog thuis zat, ben je al daar!
    Marijke zou maandag naar Peru en ik krijg een vriendin met haar dochters ui Amerika op bezoek... Ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan.
    Heel veel plezier daar, we denken aan je!

    Kus, Gini.

  • 19 April 2010 - 19:45

    DRENTH:

    Verhaal gevraagd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Maart 2011

Snelle update

03 September 2010

The Gibb River Road

18 Juli 2010

Eco's vuile was

12 Juni 2010

Werken, werken, werken

10 Mei 2010

Exmouth
Ymke

Tan & ik

Actief sinds 08 April 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 5733

Voorgaande reizen:

15 April 2010 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: